Jak narysować włosy?

Witajcie ponownie!
Dzisiaj rysujemy włosy. Jako, że jest to raczej proste, a samo wytłumaczenie mi mojej metody ich rysowania zajęłoby mi góra kilka zdań, dorzucam też tworzenie włosów na rysunku z poprzednich postów krok po kroku.
Krok 1.: Tworzymy wstępny zarys włosów, dzielimy je na drobne pasma.
Krok 2.: Aby pocieniować wybrane pasmo, bierzemy najmiększy z ołówków, których zmierzamy użyć do narysowania włosów (przed rozpoczęciem rysowania warto ustalić, jakich ołówków użyjemy do cieniowania, jak ciemne mają być włosy). Rysujemy cienkie linie zgodnie z kierunkiem rośnięcia włosów.
Krok 3.: Środek pasma rozjaśniamy gumką do mazania.
Krok 4.: W miejscu, które przed chwilą starliśmy gumką do mazania, rysujemy znacznie twardszym ołówkiem delikatne kreseczki (tak jak poprzednio, zgodnie z kierunkiem rośnięcia włosa, idące przez całe pasmo). I voila! 😃
Tak jak wspomniałam, żeby nie było tak krótko, na koniec drobna fotorelacja z mojego procesu rysowania☺:




Nie wiem jak Wy, ale ja wręcz uwielbiam rysowanie włosów! Jak widzicie, nieco zaszalałam z ich ilością i ułożeniem na rysunku☺. Pozdrawiam i do następnego posta!
Elaine

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak trzymać ołówek, cieniować i co jeśli mimo upływu czasu nie zauważamy postępów w rysowaniu, czyli coś dla początkujących☺

Jak narysować usta?

Jak narysować oczy?